Strona główna -> Jak to działa? -> Przenoszenie numerów
Nie wypowiadaj samodzielnie umowy z dotychczasowym operatorem.
Rozwiązanie umowy z macierzystym operatorem jest ostatnim etapem procesu.
Podczas rejestracji wybierz numer, z którego będziesz korzystać już teraz. Ten numer będziesz mógł potem zachować jako dodatkowy (utrzymanie numeru dodatkowego nie będzie wiązało się z żadnymi kosztami).
Pamiętaj, że dane klienta muszą być zgodne z danymi u dotychczasowego operatora.
Jeśli nie jesteś właścicielem numeru, poproś właściwą osobę o przeprowadzenie procedury.
Jeśli nie posiadasz drukarki i skanera, skontaktuj się z nami, wtedy wniosek prześlemy pocztą.
Jeżeli jesteś nowozarejestrowanym użytkownikiem otoTelefon, będziemy musieli dodatkowo zweryfikować Twoje dane. W tym celu, prosimy, dokonaj wpłaty w wysokosći 1 grosza z rachunku należącego do użytkownika przenoszonego numeru.
Dane do przelewu weryfikacyjnego:
Nazwa banku: mBank S.A.
Nr konta: 51 1140 2004 0000 3102 8435 1889
Prepaid24.pl Sp. z o.o., ul. Trylińskiego 2, 10-683 Olsztyn
Kwota wpłaty: 1 grosz
Tytuł wpłaty: przeniesienie numeru [numer]
Jeżeli wcześniej dokonałeś na nasze konto jakiejkolwiek wpłaty za usługi, dodatkowa weryfikacja nie będzie konieczna.
W panelu klienta będziesz mógł monitorować etapy procesu.
W ciągu kilku dni od przesłania do nas wniosku operator macierzysty wyznaczy datę przeniesienia numeru, zgodnie z okresem wypowiedzenia u obecnego operatora. Od tej daty wszystkie połączenia kierowane na Twój numer będą kierowane już do konta telefonicznego w usłudze otoTelefon