Jak to działa? Cennik Rejestracja Faks internetowy Pomoc Kontakt Panel klienta

Strona główna -> Jak to działa? -> Przenoszenie numerów

Przenoszenie numerów

Uwaga!

Nie wypowiadaj samodzielnie umowy z dotychczasowym operatorem.
Rozwiązanie umowy z macierzystym operatorem jest ostatnim etapem procesu.

Czy jesteś już użytkownikiem otoTelefon?

Jeśli NIE:

Najpierw zarejestruj się.

Podczas rejestracji wybierz numer, z którego będziesz korzystać już teraz. Ten numer będziesz mógł potem zachować jako dodatkowy (utrzymanie numeru dodatkowego nie będzie wiązało się z żadnymi kosztami).

Jeśli TAK:

Postępuj zgodnie z procedurą:

  • Zaloguj się do panelu klienta.
  • Wybierz opcje: numery -> przenieś numer -> dodaj wniosek.
  • Wypełnij uważnie wniosek o przeniesienie numeru.

    Pamiętaj, że dane klienta muszą być zgodne z danymi u dotychczasowego operatora.
    Jeśli nie jesteś właścicielem numeru, poproś właściwą osobę o przeprowadzenie procedury.


  • Wydrukuj i podpisz wygenerowany wniosek.
  • Zeskanowany wniosek prześlij za pośrednictwem zakładki zgłoszenia w panelu klienta.
  • Jeśli nie posiadasz drukarki i skanera, skontaktuj się z nami, wtedy wniosek prześlemy pocztą.

    Weryfikacja danych

    Jeżeli jesteś nowozarejestrowanym użytkownikiem otoTelefon, będziemy musieli dodatkowo zweryfikować Twoje dane. W tym celu, prosimy, dokonaj wpłaty w wysokosći 1 grosza z rachunku należącego do użytkownika przenoszonego numeru.

    Dane do przelewu weryfikacyjnego:
    Nazwa banku: mBank S.A.
    Nr konta: 32 1140 2004 0000 3202 7716 7101
    Telepartner Sp. z o.o., ul. Trylińskiego 2, 10-683 Olsztyn
    Kwota wpłaty: 1 grosz
    Tytuł wpłaty: przeniesienie numeru [numer]

    Jeżeli wcześniej dokonałeś na nasze konto jakiejkolwiek wpłaty za usługi, dodatkowa weryfikacja nie będzie konieczna.

    Proces przeniesienia numeru

    W panelu klienta będziesz mógł monitorować etapy procesu.

    W ciągu kilku dni od przesłania do nas wniosku operator macierzysty wyznaczy datę przeniesienia numeru, zgodnie z okresem wypowiedzenia u obecnego operatora. Od tej daty wszystkie połączenia kierowane na Twój numer będą kierowane już do konta telefonicznego w usłudze otoTelefon


    Telepartner Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks internetowy  |  Telefonia internetowa  |  Centralka telefoniczna  |  Call center  |  Konferencja przez telefon