Jak to działa? Cennik Rejestracja Faks internetowy Pomoc Kontakt Panel klienta

Strona główna -> Jak to działa? -> Nagrywanie rozmów

Nagrywanie rozmów

Usługa umożliwia automatyczną rejestrację wszystkich rozmów prowadzonych przez użytkowników. Nagrane rozmowy są przechowywane na serwerach operatora maksymalnie przez 365 dni. Dostęp do nagrań możliwy jest po zalogowaniu do panelu klienta.

Aktywacja usługi

Jak włączyć usługę nagrywania rozmów?

Usługa nagrywania rozmów jest dostępna w 2 pakietach:

  • Pakiet otoCentralka z nagrywaniem rozmów,
  • Pakiet otoCallCenter z nagrywaniem rozmów.
  • Aby zamówić pakiet z nagrywaniem rozmów lub zmienić dotychczasowy pakiet, skontaktuj się z nami.

    Gdy już będziesz korzystał z pakietu z nagrywaniem rozmów, włącz usługę nagrywania:

  • Zaloguj się do panelu klienta.
  • Wybierz zakładkę: telefony -> ustawienie telefonu -> Nagrywanie rozmów.
  • Ustaw reguły nagrywania rozmów.
  • Pamiętaj o zatwierdzeniu zmian przyciskiem zatwierdź.
  • Korzystanie z usługi

    Jak odsłuchać nagrane rozmowy?

    Wszystkie rozmowy prowadzone przy wykorzystaniu kont telefonicznych, dla których włączono nagrywanie rozmów, będą automatycznie rejestrowane na serwerze. Aby je odsłuchać:

  • Zaloguj się do panelu klienta.
  • Wybierz zakładkę nagrywanie rozmów.
  • Ustal kryteria wyszukiwania.
  • Wybierz interesujący Cię plik i odsłuchaj go bezpośrednio przy użyciu odtwarzacza lub zapisz na dysku.
  • Koszt usługi

    Jaki jest koszt usługi nagrywania rozmów?

    Usługa nagrywania rozmów jest dostępna w pakietach otoCentralka z nagrywaniem rozmów oraz otoCallcenter z nagrywaniem rozmów i wliczona jest w cenę tych dwóch pakietów.

    Dodatkowo, zapewniamy na serwerze operatora 10 GB miejsca na przechowywanie plików z nagraniami. Powiększenie miejsca na przechowywanie nagrań jest dodatkowo płatne i kosztuje 60 zł netto za każdy 1 GB dodatkowego miejsca (opłata jednorazowa).

    Więcej informacji na temat cen pakietów znajdziesz w cenniku.


    Prepaid24.pl Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks internetowy  |  Telefonia internetowa  |  Centralka telefoniczna  |  Call center  |  Konferencja przez telefon