Jak to działa? Cennik Rejestracja Faks internetowy Pomoc Kontakt Panel klienta

Strona główna -> Jak to działa? -> Własne powitanie

Własne powitanie

Przygotuj własny komunikat powitalny.

Jeśli chcesz, możesz przygotować własne powitanie, które usłyszą osoby dzwoniące do Ciebie.

Krok 1: Nagraj powitanie w formacie WAV 16 bit, 8kHz, mono.

Aby przygotować nagranie, możesz:

  • Wykorzystać darmowy rejestrator dźwięku (dostępny w Windows).
  • Zadzwonić na numer z aktywną pocztą głosową i wykorzystać plik otrzymany e-mailem.
  • Skorzystać z pomocy profesjonalnego lektora. Więcej w części nagrania lektorskie.
  • Krok 2: Zaimportuj plik do systemu.

  • Zaloguj się do panelu klienta.
  • Kliknij w zakładkę Archiwum i pliki.wav.
  • Kliknij w zakładkę pliki.wav.
  • Kliknij w ikonkę dodaj plik.
  • Załaduj plik z dysku komputera.
  • Powitanie dla poczty głosowej

  • Zaloguj się do panelu klienta.
  • Wybierz zakładki: skrzynki głosowe -> ustawienie skrzynki -> preferencje.
  • Wskaż zaimportowany wcześniej plik z własnym powitaniem.
  • Nie zapomnij potwierdzić zmiany przyciskiem zatwierdź.
  • Powitanie przed rozmową telefoniczną

    Jeśli chcesz, aby osoby dzwoniące do Ciebie usłyszały powitanie przed połączeniem z Tobą, skonfiguruj usługę IVR Player:

  • Zaloguj się do panelu klienta.
  • Wybierz opcję IVR, a następnie Player.
  • Kliknij w ikonkę dodaj player.
  • Wpisz dowolną nazwę i kliknij zatwierdź.
  • Kliknij w zakładkę ustawienie playera -> konfiguracja.
  • W części odtwórz zapowiedź wskaż zaimportowane wcześniej powitanie.
  • W części Połącz z wskaż jako obiekt swój telefon.
  • Nie zapomnij potwierdzić zmian przyciskiem zatwierdź.
  • IVR player gotowy, więc pozostaje nam tylko zmiana wskazania numeru telefonu, tak aby system kierował połączenia nie do usługi telefon, ale do IVR Playera.

  • Wybierz zakładkę numery -> miejskie -> ustawienie numeru -> wskazanie.
  • Wskaż dla numeru obiekt IVR Player.

  • Prepaid24.pl Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks internetowy  |  Telefonia internetowa  |  Centralka telefoniczna  |  Call center  |  Konferencja przez telefon