Pomoc
Pytania ogólne
- Jak zacząć? Co jest potrzebne?
- Czym jest nazwa konta sip?
- Czy mogę wysyłać faksy?
- Jak mogę opłacić abonament?
- Jak mogę doładować konto?
- Jak szybko otrzymam doładowanie?
- Czy otrzymam fakturę VAT?
- Ile kosztuje korzystanie z usług?
- Czy jakość połączeń nie zmieni się?
- Jakie kodeki są dostępne w usłudze VoIP?
- Jak zamówić numer stacjonarny?
- Czy inni mogą do mnie dzwonić?
- Jak mam wybierać numery?
- Gdzie mogę dzwonić?
- Czy mogę kontrolować swoje wydatki?
Czy mogę kontrolować swoje wydatki?
Przez 24h masz dostęp do bilingów online w swoim panelu. Już kilka sekund po zakończeniu rozmowy możesz sprawdzić jej koszt.
Aby zalogować się do panelu, wejdź na stronę https://panel.ototelefon.pl .
Po zalogowaniu wybierz opcję lista połączeń wychodzących. W innych zakładkach znajdziesz m.in. listę połączeń przychodzących oraz nagrania (jeśli korzystasz z usługi nagrywania rozmów).