Jak to działa? Cennik Rejestracja Faks internetowy Pomoc Kontakt Panel klienta
Strona główna -> Pomoc -> Pytania ogólne -> Jak mogę doładować konto?

Pomoc

Pytania ogólne

  • Jak zacząć? Co jest potrzebne?
  • Czym jest nazwa konta sip?
  • Czy mogę wysyłać faksy?
  • Jak mogę opłacić abonament?
  • Jak mogę doładować konto?
  • Jak szybko otrzymam doładowanie?
  • Czy otrzymam fakturę VAT?
  • Ile kosztuje korzystanie z usług?
  • Czy jakość połączeń nie zmieni się?
  • Jakie kodeki są dostępne w usłudze VoIP?
  • Jak zamówić numer stacjonarny?
  • Czy inni mogą do mnie dzwonić?
  • Jak mam wybierać numery?
  • Gdzie mogę dzwonić?
  • Czy mogę kontrolować swoje wydatki?
  • Jak mogę doładować konto?

    Aby doładować konto wystarczy:

  • Zalogować się do panelu klienta.
  • Wybrać zakładkę rozliczenia.
  • Wybrać opcję doładuj.
  • Wybrać z listy wartość doładowania (przedpłata na połączenia wychodzące).
  • Opłacić wygenerowaną fakturę proforma tradycyjnie lub online.
  • Dane do przelewu tradycyjnego:
    Nazwa banku: mBank S.A.
    Nr konta: 51 1140 2004 0000 3102 8435 1889
    Prepaid24.pl Sp. z o.o., ul. Trylińskiego 2, 10-683 Olsztyn
    W tytule przelewu tradycyjnego należy wpisać numer wygenerowanej faktury proforma.

    Zatwierdzanie wpłat dokonanych przelewem tradycyjnym odbywa się ręcznie, po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie. Nie ma możliwości przyspieszenia procesu. Jeżeli chciałbyś, aby Twoja wpłata została zatwierdzona w ciągu 20 minut, skorzystaj z opcji platności online - przelewy24.

    Jeżeli wybierzesz sposób płatności online, w tytule przelewu wprowadź uważnie numer wygenerowany przez system przelewy24 (NIE nr proformy). Wpłaty dokonaj na rachunek naszego partnera (firma Dialcom, numer konta wyświetli się).

    powrót na górę


    Prepaid24.pl Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks internetowy  |  Telefonia internetowa  |  Centralka telefoniczna  |  Call center  |  Konferencja przez telefon