Pomoc – doładowanie konta

Poznaj sposoby doładowania i czas realizacji

Pomoc

Pytania ogólne

Jak mogę doładować konto?

Jak doładować konto na połączenia wychodzące?

Aby zasilić saldo na połączenia wychodzące:

  • Zaloguj się do Panelu Klienta.
  • Przejdź do zakładki rozliczenia.
  • Wybierz opcję doładuj.
  • Z listy wybierz wartość doładowania (przedpłata na połączenia wychodzące).
  • Potwierdź wybór i opłać wygenerowaną fakturę proforma przelewem tradycyjnym lub online.

Dane do przelewu tradycyjnego znajdziesz na wygenerowanej proformie. W tytule przelewu wpisz dokładnie numer tej faktury.

Przy płatności online (np. Przelewy24) konto jest zwykle doładowywane automatycznie w ciągu kilkunastu minut. Przy przelewie tradycyjnym czas zależy od banku – najczęściej 1–2 dni robocze.

powrót na górę