Pomoc
Pytania ogólne
- Jak zacząć? Co jest potrzebne?
- Czym jest nazwa konta sip?
- Czy mogę wysyłać faksy?
- Jak mogę opłacić abonament?
- Jak mogę doładować konto?
- Jak szybko otrzymam doładowanie?
- Czy otrzymam fakturę VAT?
- Ile kosztuje korzystanie z usług?
- Czy jakość połączeń nie zmieni się?
- Jakie kodeki są dostępne w usłudze VoIP?
- Jak zamówić numer stacjonarny?
- Czy inni mogą do mnie dzwonić?
- Jak mam wybierać numery?
- Gdzie mogę dzwonić?
- Czy mogę kontrolować swoje wydatki?
Jak zacząć? Co jest potrzebne?
Jak zacząć?
Aby rozpocząć korzystanie z usługi, załóż konto i wybierz jeden z pakietów otoTelefon (#1, #3, #10 lub #30).
Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego otrzymasz e‑mailem:
- dane logowania do Panelu Klienta,
- dane pierwszego konta SIP potrzebne do konfiguracji telefonu, aplikacji lub komunikatora.
Aby aktywować usługę, opłacasz jednorazową opłatę startową 30 zł netto (36,90 zł brutto) – to po prostu pierwsze doładowanie konta na połączenia wychodzące. Szczegóły znajdziesz w cenniku.
Co jest potrzebne?
Dla zapewnienia dobrej jakości głosu potrzebne jest stabilne łącze internetowe – ok. 128 kb/s (w obie strony) na jedną aktywną rozmowę.
Z usługi możesz korzystać na wiele sposobów:
- bezpłatna aplikacja na telefon,
- komunikator / softphone na komputerze,
- telefon IP podłączany bezpośrednio do internetu,
- bramka VoIP, dzięki której użyjesz dotychczasowego telefonu analogowego.
Więcej informacji o sposobach korzystania z usługi znajdziesz w dziale Jak to działa.