Pomoc – jak zacząć

Sprawdź, co jest potrzebne do uruchomienia usługi

Pomoc

Pytania ogólne

Jak zacząć? Co jest potrzebne?

Jak zacząć?

Aby rozpocząć korzystanie z usługi, załóż konto i wybierz jeden z pakietów otoTelefon (#1, #3, #10 lub #30).

Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego otrzymasz e‑mailem:

  • dane logowania do Panelu Klienta,
  • dane pierwszego konta SIP potrzebne do konfiguracji telefonu, aplikacji lub komunikatora.

Aby aktywować usługę, opłacasz jednorazową opłatę startową 30 zł netto (36,90 zł brutto) – to po prostu pierwsze doładowanie konta na połączenia wychodzące. Szczegóły znajdziesz w cenniku.

Co jest potrzebne?

Dla zapewnienia dobrej jakości głosu potrzebne jest stabilne łącze internetowe – ok. 128 kb/s (w obie strony) na jedną aktywną rozmowę.

Z usługi możesz korzystać na wiele sposobów:

Więcej informacji o sposobach korzystania z usługi znajdziesz w dziale Jak to działa.

powrót na górę