Pomoc
Pytania ogólne
- Jak zacząć? Co jest potrzebne?
- Czym jest nazwa konta sip?
- Czy mogę wysyłać faksy?
- Jak mogę opłacić abonament?
- Jak mogę doładować konto?
- Jak szybko otrzymam doładowanie?
- Czy otrzymam fakturę VAT?
- Ile kosztuje korzystanie z usług?
- Czy jakość połączeń nie zmieni się?
- Jakie kodeki są dostępne w usłudze VoIP?
- Jak zamówić numer stacjonarny?
- Czy inni mogą do mnie dzwonić?
- Jak mam wybierać numery?
- Gdzie mogę dzwonić?
- Czy mogę kontrolować swoje wydatki?
Jak mogę opłacić abonament?
Jak opłacić abonament (pakiet)?
Aby opłacić pakiet otoTelefon:
- Zaloguj się do Panelu Klienta.
- Przejdź do zakładki rozliczenia.
- Wybierz opcję doładuj / opłać pakiet.
- Wskaż z listy rodzaj abonamentu (pakiet #1, #3, #10, #30) oraz okres (np. 1 miesiąc, 12 miesięcy). Dostępne opcje zobaczysz w rozwijanym menu.
- Potwierdź wybór i opłać wygenerowaną fakturę proforma przelewem tradycyjnym lub online.
Dane do przelewu tradycyjnego (nazwa odbiorcy, numer rachunku, tytuł) znajdują się zawsze na wygenerowanej fakturze proforma. W tytule przelewu wpisz dokładnie numer tej proformy.
Wpłaty dokonane przelewem tradycyjnym są księgowane po wpływie środków na konto – zwykle w ciągu 1–2 dni roboczych (zależnie od banku). Jeżeli chcesz, aby usługa została przedłużona w ciągu kilku minut, wybierz płatność online (np. Przelewy24) bezpośrednio z poziomu panelu.