Pomoc – opłacanie abonamentu

Dowiedz się, jak szybko opłacić abonament za usługę

Pomoc

Pytania ogólne

Jak mogę opłacić abonament?

Jak opłacić abonament (pakiet)?

Aby opłacić pakiet otoTelefon:

  • Zaloguj się do Panelu Klienta.
  • Przejdź do zakładki rozliczenia.
  • Wybierz opcję doładuj / opłać pakiet.
  • Wskaż z listy rodzaj abonamentu (pakiet #1, #3, #10, #30) oraz okres (np. 1 miesiąc, 12 miesięcy). Dostępne opcje zobaczysz w rozwijanym menu.
  • Potwierdź wybór i opłać wygenerowaną fakturę proforma przelewem tradycyjnym lub online.

Dane do przelewu tradycyjnego (nazwa odbiorcy, numer rachunku, tytuł) znajdują się zawsze na wygenerowanej fakturze proforma. W tytule przelewu wpisz dokładnie numer tej proformy.

Wpłaty dokonane przelewem tradycyjnym są księgowane po wpływie środków na konto – zwykle w ciągu 1–2 dni roboczych (zależnie od banku). Jeżeli chcesz, aby usługa została przedłużona w ciągu kilku minut, wybierz płatność online (np. Przelewy24) bezpośrednio z poziomu panelu.

powrót na górę