Pomoc
Pytania ogólne
- Jak zacząć? Co jest potrzebne?
- Czym jest nazwa konta sip?
- Czy mogę wysyłać faksy?
- Jak mogę opłacić abonament?
- Jak mogę doładować konto?
- Jak szybko otrzymam doładowanie?
- Czy otrzymam fakturę VAT?
- Ile kosztuje korzystanie z usług?
- Czy jakość połączeń nie zmieni się?
- Jakie kodeki są dostępne w usłudze VoIP?
- Jak zamówić numer stacjonarny?
- Czy inni mogą do mnie dzwonić?
- Jak mam wybierać numery?
- Gdzie mogę dzwonić?
- Czy mogę kontrolować swoje wydatki?
Ile kosztuje korzystanie z usług?
Standardowa oferta otoTelefon oparta jest na pakietach abonamentowych (otoTelefon #1, #3, #10, #30). Każdy pakiet zawiera w cenie numery stacjonarne, numery wewnętrzne i funkcje wirtualnej centrali.
Połączenia wewnątrz sieci otoTelefon są bezpłatne. Aby wykonywać połączenia na inne numery, doładowujesz konto (saldo na połączenia wychodzące). Stawki minutowe znajdziesz w cenniku połączeń.
Aktualny opis pakietów znajduje się na stronie cennika otoTelefon.