Pomoc
Pytania ogólne
- Jak zacząć? Co jest potrzebne?
- Czym jest nazwa konta sip?
- Czy mogę wysyłać faksy?
- Jak mogę opłacić abonament?
- Jak mogę doładować konto?
- Jak szybko otrzymam doładowanie?
- Czy otrzymam fakturę VAT?
- Ile kosztuje korzystanie z usług?
- Czy jakość połączeń nie zmieni się?
- Jakie kodeki są dostępne w usłudze VoIP?
- Jak zamówić numer stacjonarny?
- Czy inni mogą do mnie dzwonić?
- Jak mam wybierać numery?
- Gdzie mogę dzwonić?
- Czy mogę kontrolować swoje wydatki?
Czy otrzymam fakturę VAT?
Oczywiście – po opłaceniu doładowania lub abonamentu wystawiamy fakturę VAT. Wszystkie faktury możesz samodzielnie pobrać po zalogowaniu do Panelu Klienta (zakładka rozliczenia).
Domyślnie faktury udostępniamy w formie elektronicznej (e‑faktury), które możesz wydrukować we własnym zakresie. Jeśli podczas składania zamówienia zaznaczysz opcję chcę otrzymać fakturę pocztą (usługa płatna), wyślemy dodatkowo wersję papierową.