Pomoc
Pytania ogólne
- Jak zacząć? Co jest potrzebne?
- Czym jest nazwa konta sip?
- Czy mogę wysyłać faksy?
- Jak mogę opłacić abonament?
- Jak mogę doładować konto?
- Jak szybko otrzymam doładowanie?
- Czy otrzymam fakturę VAT?
- Ile kosztuje korzystanie z usług?
- Czy jakość połączeń nie zmieni się?
- Jakie kodeki są dostępne w usłudze VoIP?
- Jak zamówić numer stacjonarny?
- Czy inni mogą do mnie dzwonić?
- Jak mam wybierać numery?
- Gdzie mogę dzwonić?
- Czy mogę kontrolować swoje wydatki?
Jak szybko otrzymam doładowanie?
Jeżeli zapłacisz poprzez system płatności online (np. Przelewy24), konto powinno zostać doładowane niemal natychmiast – zazwyczaj w ciągu kilkunastu minut.
Jeżeli Twoje konto nie zostało doładowane w ciągu 3 godzin od dokonania płatności online, skontaktuj się z nami.
Jeśli wybierzesz przelew tradycyjny, doładowanie nastąpi w ciągu 24 godzin od zaksięgowania środków na naszym rachunku. Przelewy tradycyjne (także z banków internetowych) realizowane są zwykle w ciągu 1–2 dni roboczych, dlatego całość może zająć kilka dni.
Jeśli minęły już 3 dni robocze od zlecenia przelewu, a konto nadal nie zostało doładowane, skontaktuj się z nami.