Pomoc
Problemy techniczne
- Nie mogę nigdzie dzwonić
- Nie mogę dzwonić na niektóre numery
- Połączenia mają słabą jakość
- Komunikator nie działa
- Urządzenie voip nie działa
Urządzenie voip nie działa
1. Sprawdź, czy bramka ma poprawnie ustawione parametry dostępu do internetu. Jeśli ustawiłeś statyczny adres IP, upewnij się, że należy do tej samej sieci co adres routera i że skonfigurowane są serwery DNS. Domyślnie adres IP najlepiej pozostawić na „automatyczny”.
2. Sprawdź, czy Twój dostawca internetu nie identyfikuje urządzeń po adresie MAC. W niektórych routerach i bramkach (np. Linksys RT31P2, WRT54GP2) można sklonować adres MAC komputera.
3. Przeczytaj uważnie wszystkie wskazówki w wątku nie mogę wykonywać żadnych połączeń.
4. Jeśli jesteś pewien, że konfiguracja jest poprawna, a problem nadal występuje, prześlij zgłoszenie przez zakładkę zgłoszenia w Panelu Klienta.