1. Sprawdź, czy bramka ma prawidłowo ustawione parametry dostępu do internetu.
Jeżeli ustawiłeś statyczny adres ip bramki, sprawdź, czy jest on z tej samej klasy co adres routera oraz czy ustawiłeś DNSY. Domyślnie adres ip jest pobierany automatycznie i rekomendujemy nie zmieniać tego ustawienia w ogóle (tzn. poza ustawieniem loginu, hasła i nazwy serwera nic więcej nie trzeba ustawiać).
2. Sprawdź, czy Twój dostawca nie identyfikuje urządzeń poprzez MAC adres. W Linksysie RT31P2 i WRT54GP2 możesz go klonować (Setup -> MAC Adress Clone)
3. Przeczytaj uważnie wszystkie wskazówki w wątku nie mogę wykonywać żadnych połączeń.
4. Jeśli uważasz, że konfiguracja na pewno jest prawidłowa i wina leży po stronie operatora, prześlij reklamację za pośrednictwem zakładki zgłoszenia w panelu klienta.