Jak to działa? Cennik Rejestracja Faks internetowy Pomoc Kontakt Panel klienta
Strona główna -> Pomoc -> Problemy z rozliczeniami -> Nie otrzymałem faktury VAT

Pomoc

Problemy z rozliczeniami

  • Konto nie zostało doładowane
  • Otrzymałem za małą kwotę doładowania
  • Niepoprawnie naliczone opłaty za połączenia
  • Nie otrzymałem faktury VAT
  • Nie otrzymałem faktury VAT

    Wszystkie faktury dostępne są w panelu klienta w zakładce rozliczenia.

    Jeżeli podczas składania zamówienia wybrałeś opcję wysyłki faktury pocztą, lecz po upływie 14 dni faktura nie dotarła, zaloguj się do panelu klienta i za pośrednictwem formularza zgłoszenia poproś o powtórne wysłanie faktury. Koniecznie podaj numer faktury, której nie otrzymałeś (numer sprawdzisz w zakładce rozliczenia).

    powrót na górę


    Prepaid24.pl Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks internetowy  |  Telefonia internetowa  |  Centralka telefoniczna  |  Call center  |  Konferencja przez telefon