Problem – nieprawidłowa kwota doładowania

Dowiedz się, dlaczego saldo może się różnić od wpłaty

Pomoc

Problemy z rozliczeniami

Otrzymałem za małą kwotę doładowania

1. Pamiętaj, że w Panelu Klienta wartości środków są zwykle prezentowane w kwotach netto (bez VAT). Przykładowo:

  • jeśli na koncie masz 10 zł brutto, w panelu zobaczysz ok. 8,13 zł netto,
  • jeśli na koncie masz 25 zł brutto, w panelu zobaczysz ok. 20,33 zł netto.

2. Jeżeli różnica pomiędzy kwotą doładowania a stanem konta nie wynika z podatku VAT, złóż reklamację przez zakładkę zgłoszenia w Panelu Klienta.

W zgłoszeniu podaj:

  • kwotę wpłaty,
  • wartość doładowania, które otrzymałeś,
  • numer faktury proforma,
  • datę i godzinę wpłaty,
  • tytuł przelewu,
  • numer konta, z którego nadano wpłatę,
  • numer rachunku, na który wykonano przelew (jeśli jest widoczny).

powrót na górę