Jak to działa? Cennik Rejestracja Faks internetowy Pomoc Kontakt Panel klienta
Strona główna -> Pomoc -> Problemy z rozliczeniami -> Otrzymałem za małą kwotę doładowania

Pomoc

Problemy z rozliczeniami

  • Konto nie zostało doładowane
  • Otrzymałem za małą kwotę doładowania
  • Niepoprawnie naliczone opłaty za połączenia
  • Nie otrzymałem faktury VAT
  • Otrzymałem za małą kwotę doładowania

    1. Przypominamy, że wyświetlany w panelu stan środków na koncie nie zawiera 23% podatku VAT.
    Na przykład:
    - jeśli stan środków na koncie to 10 zł brutto, w panelu klienta wyświetli się stan 8,13 zł netto,
    - jeśli stan środków na koncie to 25 zł brutto, w panelu klienta wyświetli się stan 20,33 zł netto.

    2. Jeśli różnica między wartością doładowania zakupionego i wartością doładowania otrzymanego nie jest związana z obliczeniem podatku VAT, prosimy, złóż reklamację poprzez formularz zgloszenia znajdujący się w panelu klienta.

    Koniecznie prześlij następujące informacje (niepełnych reklamacji nie będziemy w stanie zweryfikować):
    kwota wpłaty
    doładowanie, które otrzymałeś
    numer faktury proforma
    data i godzina wpłaty
    tytuł przelewu (co wpisałeś, a nie co powinieneś wpisać)
    numer konta, z którego nadano wpłatę
    numer konta, na które dokonano wpłaty

    powrót na górę


    Prepaid24.pl Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks internetowy  |  Telefonia internetowa  |  Centralka telefoniczna  |  Call center  |  Konferencja przez telefon