Pomoc
Problemy z rozliczeniami
- Konto nie zostało doładowane
- Otrzymałem za małą kwotę doładowania
- Niepoprawnie naliczone opłaty za połączenia
- Nie otrzymałem faktury VAT
Otrzymałem za małą kwotę doładowania
1. Pamiętaj, że w Panelu Klienta wartości środków są zwykle prezentowane w kwotach netto (bez VAT). Przykładowo:
- jeśli na koncie masz 10 zł brutto, w panelu zobaczysz ok. 8,13 zł netto,
- jeśli na koncie masz 25 zł brutto, w panelu zobaczysz ok. 20,33 zł netto.
2. Jeżeli różnica pomiędzy kwotą doładowania a stanem konta nie wynika z podatku VAT, złóż reklamację przez zakładkę zgłoszenia w Panelu Klienta.
W zgłoszeniu podaj:
- kwotę wpłaty,
- wartość doładowania, które otrzymałeś,
- numer faktury proforma,
- datę i godzinę wpłaty,
- tytuł przelewu,
- numer konta, z którego nadano wpłatę,
- numer rachunku, na który wykonano przelew (jeśli jest widoczny).