Problem – konto nie zostało doładowane

Sprawdź, gdzie może leżeć problem z doładowaniem

Pomoc

Problemy z rozliczeniami

Konto nie zostało doładowane

Jeśli dokonałeś wpłaty poprzez system płatności online (np. Przelewy24)...

...i od zlecenia minęły co najmniej 3 godziny, a konto nadal nie zostało doładowane – zgłoś problem poprzez formularz zgłoszenia w Panelu Klienta.

W zgłoszeniu podaj koniecznie:

  • kwotę wpłaty,
  • numer faktury proforma,
  • datę i godzinę wpłaty,
  • tytuł przelewu / identyfikator transakcji,
  • numer konta, z którego wykonano płatność,
  • informację, na jaki rachunek została skierowana płatność (jeśli ją posiadasz).

Zgłoszenie wystarczy wysłać raz – maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji wynosi zwykle do 24 godzin (w dni robocze).

Jeśli wpłata realizowana była przelewem tradycyjnym...

...i od zlecenia przelewu minęły co najmniej 3 dni robocze, a konto nie zostało doładowane, również zgłoś reklamację poprzez zakładkę zgłoszenia w Panelu Klienta, podając te same dane jak wyżej.

Pamiętaj, że doładowanie konta jest możliwe dopiero po zaksięgowaniu środków na naszym rachunku – nie możemy doładować konta na podstawie samego potwierdzenia przelewu. Natychmiastowe zaksięgowanie płatności zapewnia jedynie system płatności online.

powrót na górę