Pomoc
Problemy z rozliczeniami
- Konto nie zostało doładowane
- Otrzymałem za małą kwotę doładowania
- Niepoprawnie naliczone opłaty za połączenia
- Nie otrzymałem faktury VAT
Konto nie zostało doładowane
Jeśli dokonałeś wpłaty poprzez system płatności online (np. Przelewy24)...
...i od zlecenia minęły co najmniej 3 godziny, a konto nadal nie zostało doładowane – zgłoś problem poprzez formularz zgłoszenia w Panelu Klienta.
W zgłoszeniu podaj koniecznie:
- kwotę wpłaty,
- numer faktury proforma,
- datę i godzinę wpłaty,
- tytuł przelewu / identyfikator transakcji,
- numer konta, z którego wykonano płatność,
- informację, na jaki rachunek została skierowana płatność (jeśli ją posiadasz).
Zgłoszenie wystarczy wysłać raz – maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji wynosi zwykle do 24 godzin (w dni robocze).
Jeśli wpłata realizowana była przelewem tradycyjnym...
...i od zlecenia przelewu minęły co najmniej 3 dni robocze, a konto nie zostało doładowane, również zgłoś reklamację poprzez zakładkę zgłoszenia w Panelu Klienta, podając te same dane jak wyżej.
Pamiętaj, że doładowanie konta jest możliwe dopiero po zaksięgowaniu środków na naszym rachunku – nie możemy doładować konta na podstawie samego potwierdzenia przelewu. Natychmiastowe zaksięgowanie płatności zapewnia jedynie system płatności online.