Jeśli dokonałeś wpłaty poprzez system przelewy24 ...
i od nadania przelewu minęły 3 godziny, a konto nie zostało doładowane, prześlij reklamację poprzez formularz zgloszenia znajdujący się w panelu klienta.
Koniecznie prześlij następujące informacje (niepełnych reklamacji nie będziemy w stanie zweryfikować):
kwota wpłaty
numer faktury proforma
data i godzina wpłaty
tytuł przelewu (co wpisałeś, a nie co powinieneś wpisać)
numer konta, z którego nadano wpłatę
numer konta, na które dokonano wpłaty
Informację w sprawie ewentualnego braku doładowania prosimy przesłac TYLKO 1 raz, dopiero po upływie 3 godzin. Wszystkie zgłoszenia analizujemy na bieżąco, po kolei. Maksymalny czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji wynosi 24 godziny (dni robocze). Oczywiście staramy się, aby ten czas był jak najkrótszy.
Jeśli wpłata realizowana była przelewem tradycyjnym ...
i od nadania przelewu minęły 3 dni robocze, a konto nie zostało doładowane, prześlij reklamację poprzez formularz zgłoszenia znajdujący się w panelu klienta.
Koniecznie prześlij następujące informacje (niepełnych reklamacji nie będziemy w stanie zweryfikować):
kwota wpłaty
numer faktury proforma
data i godzina wpłaty
tytuł przelewu (co wpisałeś, a nie co powinieneś wpisać)
numer konta, z którego nadano wpłatę
numer konta, na które dokonano wpłaty
Informację w sprawie ewentualnego braku doładowania prosimy przesłac TYLKO 1 raz, dopiero po upływie 3 dni. Wszystkie zgłoszenia analizujemy na bieżąco, po kolei. Maksymalny czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji wynosi 24 godziny (dni robocze). Oczywiście staramy się, aby ten czas był jak najkrótszy.
Niestety nie ma możliwości doładowania konta na podstawie potwierdzenia przelewu, dopóki wpłata nie zostanie zaksięgowana na koncie. Natychmiastowe przekazanie wpłaty umożliwia jedynie system Przelewy24. Przypominamy, że przelewy tradycyjne, także z banków internetowych, realizowane są przez banki średnio w ciągu 1-2 dni roboczych. Na przykład jeśli nadasz przelew w piątek, wpłata może zostać zaksięgowana na naszym rachunku w poniedziałek lub wtorek. Sprzedawca nie ma żadnego wpływu na pracę banków oraz Poczty Polskiej.