Jak to działa? Cennik Rejestracja Faks internetowy Pomoc Kontakt Panel klienta
Strona główna -> Pomoc -> Konfiguracja urządzeń -> Konfiguracja bramki Cisco SPA 112

Pomoc

Konfiguracja urządzeń

  • Konfiguracja telefonu IP Cisco
  • Konfiguracja bramki Cisco SPA 112
  • Konfiguracja telefonu Nokia serii E
  • Konfiguracja bramki Linksys PAP2T?
  • Konfiguracja routera Linksys RT31P2 lub WRT54GP2
  • Konfiguracja routera Linksys RTP300, WRTP54G lub WRP400
  • Konfiguracja routera Linksys SPA2102 lub SPA3102?
  • Konfiguracja urządzenia Fritz Box Fon
  • Konfiguracja innego urządzenia voip
  • Konfiguracja bramki Cisco SPA 112

    Adres IP bramki

    Aby przystąpić do konfiguracji bramki, musisz dowiedzieć się, jaki adres IP został przypisany urządzeniu przez router, gdyż ten adres będzie należało wpisać w pasku przeglądarki internetowej, aby dostać się do panelu konfiguracyjnego urządzenia.

    Adres przypisany automatycznie

    Aby ustalić, jaki adres został automatycznie przypisany przez router,
    Zapoznaj się z instrukcją sprawdzania przypisanego adresu IP.

    Adres ustawiony statycznie

    Jeśli Twój router nie obsługuje funkcji DHCP, możesz ustawić adres ręcznie.
    Zapoznaj się z instrukcją ustawienia statycznego adresu IP.

    Konfiguracja z usługą otoTelefon

    Jeżeli nie pamiętasz nazwy konta sip lub hasła, sprawdź, jak można je przypomnieć.

  • Wpisz adres IP bramki w pasku adresowym przeglądarki internetowej.
  • Domyślny username i password to: admin
  • W części Quick Setup wprowadź dla danej linii następujące dane:

  • Proxy: 213.218.117.66
  • User ID: tu wpisz nazwę konta sip w usłudze otoTelefon.
  • Password: tu wpisz hasło konta sip w usłudze otoTelefon.
  • Potwierdź wprowadzenie danych przyciskiem "submit".

  • Wybierz zakładkę Voice a następnie Line1 (lub analogicznie Line2)
  • Odszukaj parametr "NAT Keep Alive Enable:" i ustaw wartość na "yes".
  • powrót na górę


    Prepaid24.pl Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks internetowy  |  Telefonia internetowa  |  Centralka telefoniczna  |  Call center  |  Konferencja przez telefon