Cennik wirtualnej centralki

Koszty zaawansowanych funkcji obsługi połączeń

Cennik – centralka telefoniczna

Ten adres dotyczył kiedyś osobnego pakietu otoCentralka. Obecnie centralka telefoniczna w chmurze jest elementem wszystkich pakietów otoTelefon – nie kupujesz jej osobno.

Wybierasz po prostu pakiet (#1, #3, #10 lub #30), a w cenie masz numery miejskie, numery wewnętrzne, wirtualną centralę IP‑PBX, pocztę głosową, przekierowania i dostęp do Panelu Klienta.

Centralka w każdym pakiecie otoTelefon

Niezależnie od wybranego pakietu otrzymujesz gotową wirtualną centralę telefoniczną w chmurze:

  • Polski numer stacjonarny (lub przeniesienie istniejącego numeru).
  • Numery wewnętrzne dla użytkowników i działów.
  • Pocztę głosową z nagraniem na e‑mail.
  • Przekierowania, listę połączeń i blokady numerów.
  • Możliwość podłączenia telefonów IP, bramek VoIP, aplikacji mobilnej i softphone’ów.

Bardziej rozbudowane scenariusze call center (kolejki, wiele IVR‑ów) najlepiej realizować w pakietach otoTelefon #10 i otoTelefon #30, które są projektowane pod zespoły sprzedaży i biura obsługi klienta.

Dodatki do centralki – nagrywanie i API

Nagrywanie rozmów

Do każdego pakietu możesz włączyć nagrywanie rozmów:

+30 zł netto / miesiąc do wybranego pakietu.

W cenie 10 GB miejsca na nagrania na serwerze oraz dostęp do odsłuchu i pobierania plików w Panelu Klienta.

Integracja przez API

Jeśli budujesz własne rozwiązania lub korzystasz z CRM / systemu ticketowego, możesz skorzystać z funkcji Integracja przez API:

+250 zł netto / miesiąc do wybranego pakietu.

API pozwala m.in. wyświetlać dane klienta przy połączeniu, inicjować połączenia z poziomu systemu oraz rejestrować historię kontaktu.

Chcesz poznać pełny cennik centralki?

Sprawdź aktualne pakiety na stronie cennik otoTelefon i wybierz pakiet najlepiej dopasowany do wielkości Twojej firmy.

Załóż konto Masz pytania? Napisz do nas