Stawki połączeń call center

Zapanuj nad budżetem kampanii telefonicznych

Cennik połączeń – call center

Ten cennik był powiązany z dawnym pakietem „otoCallcenter”. Obecnie funkcje call center (kolejki, IVR, nagrywanie, raporty) są dostępne w standardowych pakietach otoTelefon #10 i #30, a rozmowy agentów rozliczane są według jednego cennika połączeń.

Jak rozliczane są połączenia w call center?

  • Połączenia przychodzące na numery podpięte do kolejki (IVR Kolejka) nie generują kosztów po stronie Twojej firmy – płaci osoba dzwoniąca, zgodnie ze swoją taryfą.
  • Połączenia wychodzące wykonywane przez agentów (z kont SIP, z trybu call center, z kampanii) są rozliczane dokładnie tak samo, jak zwykłe połączenia wychodzące – według głównego cennika połączeń.
  • Połączenia pomiędzy użytkownikami w sieci otoTelefon są bezpłatne, co ułatwia pracę rozproszonych zespołów i pracę zdalną.

Planujesz wdrożyć call center?

Ceny pakietów z funkcjami call center znajdziesz w głównym cenniku otoTelefon (pakiety #10 i #30). Szczegółowy opis funkcji jest na stronie Call center.

Załóż konto    Zapytaj nas o konfigurację