Jak to działa? Cennik Zamów Faks internetowy Pomoc Kontakt Panel klienta

Strona główna -> Jak to działa? -> Centralka telefoniczna

Centralka telefoniczna

Wirtualna centralka IP-PBX

Profesjonalny system telekomunikacyjny bez zbędnych inwestycji.

W ramach pakietu otoCentralka:

Pakiet otoCentralka

Z myślą o użytkownikach wymagających profesjonalnych rozwiązań, przygotowaliśmy specjalny pakiet otoCentralka w cenie 60 zł netto miesięcznie (bez względu na ilość użytkowników). W cenie pakietu otrzymasz:

Jednorazowa opłata startowa, obejmująca pomoc w konfiguracji usług IVR oraz aktywację pierwszych 10 kont telefonicznych z możliwością przypisania do każdego z nich odrębnego numeru stacjonarnego, wysosi 200 zł netto.

Aktywacja każdego kolejnego konta telefonicznego z możliwością przypisania do niego odrębnego numeru stacjonarnego kosztuje jednorazowo 20 zł netto, natomiast aktywacja każdego kolejnego numeru stacjonarnego (multinumer) kosztuje jednorazowo 10 zł netto.

Więcej informacji na temat pakietu otoCentralka znajdziesz na stronie www.otocentralka.pl.

Nagrywanie rozmów

Usługa umożliwia automatyczną rejestrację wszystkich rozmów prowadzonych przez użytkowników. Nagrane rozmowy są przechowywane na serwerach operatora maksymalnie przez 365 dni. Dostęp do nagrań możliwy jest po zalogowaniu do panelu klienta.

Miesięczny koszt pakietu otoCentralka z nagrywaniem rozmów to 100 zł netto.

Więcej informacji w zakładce nagrywanie rozmów.

Dostępne usługi IVR

IVR Lista

Usługa umożliwia określenie uporządkowanej listy użytkowników, z którymi będzie następować kolejna próba połączenia, jeśli poprzedni użytkownik z listy nie będzie odbierał lub numer będzie zajęty.

IVR Menu

Dzięki usłudze osoba dzwoniąca odsłucha komunikat i uzyska możliwość wyboru opcji z zakresu 1 - 9 np. 1 - dział sprzedaży, 2- dział techniczny.

IVR Switch

Dzięki usłudze możesz stworzyć reguły kierowania połączeń w zależności od pory dnia, np. w dni robocze w godz. 8-20 usługa może kierować do IVR Menu, a w dni wolne i w godz. 20-8 może być odtwarzany komunikat o godzinach pracy biura.

Kombinacja usług

Możesz przygotować własny schemat systemu, używając dostępnych usług IVR.

Aktywacja pakietu

Aby aktywować pakiet z usługą wirtualnej centralki telefonicznej, skontaktuj się z nami. Prześlij nam schemat systemu telekomunikacyjnego oraz przygotuj własne nagrania, a nasi pracownicy skonfigurują system zgodnie z Twoimi wymaganiami.


Telepartner Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks internetowy  |  Telefonia internetowa  |  Centralka telefoniczna  |  Call center  |  Konferencja przez telefon