Jak to działa? Cennik Zamów Faks internetowy Pomoc Kontakt Panel klienta

Strona główna -> Jak to działa? -> Call center

Call center

Wirtualne call center w 24h

Stwórz profesjonalne call center bez zbędnych inwestycji.

Z myślą o użytkownikach pragnących zbudować profesjonalne call center z usługą IVR Kolejka, dzięki której klienci dzwoniący do firmy usłyszą komunikat o miejscu w kolejce i prośbę o oczekiwanie na połącznie z wolnym konsultantem, przygotowaliśmy specjalny pakiet otoCallCenter w cenie 120 zł netto miesięcznie (bez względu na ilość użytkowników). W cenie pakietu otrzymasz:

  • konta telefoniczne z numerami (bez ograniczeń)
  • konto faksowe z numerem
  • usługi IVR Player
  • usługi IVR Lista
  • usługi IVR Menu
  • usługi IVR Switch
  • usługi IVR Kolejka
  • Jednorazowa opłata startowa, obejmująca pomoc w konfiguracji usług IVR oraz aktywację pierwszych 20 kont telefonicznych z możliwością przypisania do każdego z nich odrębnego numeru stacjonarnego, wysosi 200 zł netto.

    Aktywacja każdego kolejnego konta telefonicznego z możliwością przypisania do niego odrębnego numeru stacjonarnego kosztuje jednorazowo 20 zł netto, natomiast aktywacja każdego kolejnego numeru stacjonarnego (multinumer) kosztuje jednorazowo 10 zł netto.

    Pakiet otoCallCenter można w dowolnej chwili rozbudować o dodatkowe konta telefoniczne.

    Więcej informacji na temat pakietu otoCallCenter znajdziesz na stronie www.otocallcenter.pl.

    Nagrywanie rozmów

    Usługa umożliwia automatyczną rejestrację wszystkich rozmów prowadzonych przez użytkowników. Nagrane rozmowy są przechowywane na serwerach operatora maksymalnie przez 365 dni. Dostęp do nagrań możliwy jest po zalogowaniu do panelu klienta.

    Miesięczny koszt pakietu otoCallCenter z nagrywaniem rozmów to 160 zł netto.

    Więcej informacji w zakładce nagrywanie rozmów.

    Dostępne usługi IVR

    Kolejka

    Dzięki usłudze kolejka, osoba, która zadzwoni do Twojej firmy, zamiast usłyszeć komunikat "zajęte", będzie oczekiwać w kolejce na połączenie z wolnym konsultantem. Oczywiście, konsultanci mogą znajdować się w różnych lokalizacjach.

    IVR Lista

    Usługa umożliwia określenie uporządkowanej listy użytkowników, z którymi będzie następować kolejna próba połączenia, jeśli poprzedni użytkownik z listy nie będzie odbierał lub numer będzie zajęty.

    IVR Menu

    Dzięki usłudze osoba dzwoniąca odsłucha komunikat i uzyska możliwość wyboru opcji z zakresu 1 - 9 np. 1 - dział sprzedaży, 2- dział techniczny.

    IVR Switch

    Dzięki usłudze możesz stworzyć reguły kierowania połączeń w zależności od pory dnia, np. w dni robocze w godz. 8-20 usługa może kierować do IVR Menu, a w dni wolne i w godz. 20-8 może być odtwarzany komunikat o godzinach pracy biura.

    Kombinacja usług

    Możesz przygotować własny schemat systemu, używając dostępnych usług IVR.

    Aktywacja pakietu

    Aby aktywować pakiet z usługą wirtualnego call center, skontaktuj się z nami. Prześlij nam schemat systemu telekomunikacyjnego oraz przygotuj własne nagrania, a nasi pracownicy skonfigurują system zgodnie z Twoimi wymaganiami.


    Telepartner Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks internetowy  |  Telefonia internetowa  |  Centralka telefoniczna  |  Call center  |  Konferencja przez telefon